fredag den 13. juni 2014

Billederne i mål

Onsdag d. 18 juni kl. 16 - 18. Udstilling af malerier af Verner Brems og tegninger af Annette Bentzen i Det Gl. Borgerhus, Helligkorsgade 18, 6000 Kolding.
På dagen vil Verner Brems stå for et særligt brasiliansk indslag, rundvisning og improviseret artist talk omkring de udstillede billeder.   Omtale i Jyske Vestkysten http://www.jv.dk/artikel/1764601:Kolding--Verner-vender-altid-hjem-igen. Fra artiklen: "Verner Brems udstiller malerier, der er inspireret af 1920'erne. "Jeg tror, at mange kunstnere føler, at de burde have levet i en helt anden tid. Og jeg kan sagtens se mig selv stå og spille kontrabas i et swingband fra dengang", smiler han. "Jeg har stadig tætte bånd til Kolding, selv om det er flere år siden, at jeg flyttede. Indtil for nylig var min voksne datter på 24 år bestyrer af Bianco Sko i Østergade og jeg har også selv en del arbejde i Kolding".
Atelier og tegnestue Galleribrems i Skanderborg har fået et "makeover", som giver associationer i af basketballbane. Nu gælder det istedet om at få billederne i mål.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar